Friday, June 5, 2009

Antara Impian & Kenyataan?

Aku kat rumah..Tadi dah buat laundry + kemas umah..pastu nie baru nak on9.. Sambil2 tue, mate aku dok tgok gak TV..aku pun cari2 la Channel yg menarik untuk ditonton..553, 554, 555, 712, 702, 104 and last aku bukak 701..huu..kebetulan mase aku bukak rancangan The Amazing Race Asia baru nak start!! Haa..nie ulangan nie..tapi aku nak tgok gak sbb aku bukan slalu tgok tv pun.. ;p


Sebenarnye...aku teringin sangat nak join Amazing Race....
Keteringinan aku nie, bukan sbb nak glemer or wut tapi aku memang suke aktiviti2 lasak n adventure camnie..Sambil2 tue leh jalan2 tempat org...kalo luck sket mane tau leh menang ke...kan??kan??

Aku ngan tunang aku memang penah plan nak join Amazing Race nie..tapi for sure, kitorang kene cari balik stamina kitorang yang dah makin hilang..haha..tibe2 aku rase bersemangat nak build-up stamina + muscle..Tunang aku pun nak buang semua keboncitan, kelemakkan n aku plak nak bg ade muscle balik..

Teringat zaman2 ashkar dulu, memang aku kurus gile..Berat tyme tue 40-41kg jer..tapi leh bwak beg 4-5kg sambil berlari pastu bawak senjata lagi, dengan kasut spike yg berat sket tue..haiiyyoo!! aku pon tak tau macam ne aku tahan tyme tue..stakat front-support + sit-up 50x xde hal laa..Tp sekarang, nak wat 10x pon cam larat tak larat jer...
blogger-emoticon.blogspot.com

Ape2pun...aku memang berazam satu hari nak try jugak register + anta demo-tape nak masuk Amazing Race nie..Tak kire..nak jugak..nak jugak..heee..doa2kan la yer..mane tau satu hr nanti korang nmpak muke aku kat Amazing Race...heee...

Habis dah..
blogger-emoticon.blogspot.com

ps: minggu nie akan ke Melaka, bakal adik ipar tunang..

2 comments :

  1. jadikan la benda pertama ko buat pas dh kawin...dpt honeymoon free..tp letih skit..haaa

    ReplyDelete
  2. hrmm..gud idea!! akan dipertimbangkan..

    ReplyDelete

Komen lah korang!