Saturday, September 12, 2009

Friends: Iftar-Gathering @ Shah Alam

Agenda hari ini!

MAJLIS BERBUKA PUASA
BATCH 26 PALAPES UiTM

(Army-26, Navy-8, Air Force-2)
+ DATE: 12 SEPTEMBER 2009
+ VENUE: U12, DESA ALAM, SHAH ALAM

++++++++++++++

Kali ke-2 penganjuran Majlis nie. Tahun lepas buat kat UiTM sbb masih ramai yg belajar. Tahun nie, buat kat rumah skuad plak. Lame tak jumpe skuad2 aku nie.
Teringat kenangan puasa dalam medan mase Junior! Mara 7km, compass matching 15km..haha..ramai btul yg "burn" puasa time tue..

++++++++++++++

Gambar gathering tahun lepas aku kongsikan di sini!

+ Time makan..Laju je sume! +

+ Army Ladies! ~ Macam tak percaya sume nie askar..haha~ +

+ Together we Unite! Batch 26 Rawkksss! +

++++++++++++++

Dan ini, gambar dolu2 Ramadhan 2004, UiTM Sri Iskandar, Perak!
BisikChenta: Betapa aku merindukan mereka2 ini, walaupon sgt perit utk aku ulangi zaman ini!

2 comments:

  1. perak..annual camp last batch 24..tragedi hitam pun ada gk kat cni..hahaha..

    ni gmbr junior2 y mule2 tgk rs 'geram' je...skang ni cyg sgt dorg...hehehe..

    ReplyDelete
  2. ko palapes ke dulu?
    walaweeehhh~
    bagos!~

    ReplyDelete

Terasa diriku begitu berharga! ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...