Thursday, July 2, 2009

Passion: Lagu Puisi ciptaan aku

Masih meneruskan xtvt menonton Youtube!
Terima kasih kpda yg memuji video nyanyian aku..
Haha..Tak sangka aku ade peminat..
(Chehh..perasan)
....
....
Kali nie aku dapat mengesan 1 lagi video..
Tapi bukan aku penyanyi oke!
....
....
Nak tau ape kaitan lagu nie ngan aku???
Akulah pencipta puisi nie... **percayakah anda??**
(banyak bakat terpendam aku nie yer?? heee..)
....
....
Penyanyi tu namenya Azim @ Jim..
Die mmang budak lelaki bersuara lunak oke!
Pernah menang pertandingan Lagu Asli Negeri Selangor n dapat gi Kebangsaan..
Tak percay sila search name: syahzim87 di youtube!
Now dpat sambung degree kat Shah Alam..
(leh arr aku duet ngan die.. ;p uhhh..xboleh, nnti suare aku tenggelam oleh kelunakkan suare die!)
Pendeklamasi: Kawan baikku juga! Raihana, skrang bekerja di Kuwait Finance di Pavillion!
Guitarist: Lupe namenye! Tapi die adik kpd abang Shahlan! juga seorang ahli muzikk..
(apaa?? Ahli muzzzikkkkkkkk?? ;p)
....
....
Patutnye aku jadi pendeklamasi lagu nie..

Tapi mase tahun nie, penulis puisi tak leh jadi penyanyi or deklamator!
Hampeh..
Walo camne pon...Aku tetap berbangga!
Lagu nie dapat ke pertandingan Sayembara Puisi & Lagu Sekolah2 Menengah Peringkat Negeri Selangor!
Menang di Peringkat daerah Hulu Langat oke! Dapatla juge aku royalti sket utk kemenangan itu ;p
....
....



Lagu nie dinyanyikan semula mase Anugerah Kecemerlangan Ko-Kurikulum sekolah aku!
Sek Men Keb Abdul Jalil (SMKAJ) Hulu Langat...
Aku di mana???
Aku duduk di kerusi, di hadapan pentas, menghayati bait2 puisi yg aku ciptakan..
(hehe...poyos)
Sebenarnye...aku adalah TOKOH KO-KURIKULUM pada tahun nie..2002! =)
(bangge2...)
Jadi sedang menunggu di bawah untuk mengambil anugerah!
....
....
Bisik Chenta: Ramai yg berkata aku berada di bidang yg salah! Patut amik Aliran Muzzikk.. Ohh..tidak! ianya hanya hobi oke! Architecture pon bdang seni ape?? ;p

10 comments:

  1. Saya cukup kagum dgn orang2 yang pandai cipta puisi ni...Bait2 kata dalam puisi tu, indah2 belaka. Tahniah... :)

    ReplyDelete
  2. weh,ko contact g ngan rai ke?hoho..tang puisi ni,aku tatau pon kamu leh wat puisi ilmiah.hahaha..

    ReplyDelete
  3. [Na Shari]
    Haha..Sy sekadar mencipta mase nie..Tak sangka plak diterima.. +,+ Thanks anyway!

    [Ixor@]
    Huhu..Terpendam ek??
    Tqvm =)

    [incheisteri~Aze]
    Rye ade gak la aku contact2..Puisi ilmiah?? tue la aku pon tak tau..main bedal jer..puisi jiwang slalu la wat! huhu.. ;p

    ReplyDelete
  4. kau pandai cipta lagu ea!
    puisi juga!
    cipta utk aq 1!
    hee~

    ReplyDelete
  5. adik shahlan?

    syafiq ka?
    pe citer bdk kecik tu skg?
    haha.

    ReplyDelete
  6. [chentaMAYA]
    pandai ke?? ntah laa..main belasah aje..
    nnti akan ku ciptakan bait2 lagu indah utk kamu yee..

    [Kak U]
    Haa..bru ingat, Shafiq ehh..
    Mane ntah diorg, dah tak dok nanding dah kot..
    dulu dekat je ngan umah sy..
    skrg dah tak nmpak..

    ReplyDelete
  7. Imbasan Kenangan Indah nampak..
    wah..dasyat persiapan wedding..
    dub..dub..
    melangkah ke alam terindah

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. akak!
    Nape xinform jim pun pasal entry ni?
    haish!

    ReplyDelete

Terasa diriku begitu berharga! ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...