Monday, July 2, 2012

# RAINBOW - Current Obsession!



Yup!
Rainbow is Pelangi.
Apa warna pelangi? Masa sekolah darjah 4 aku nak hafal warna pelangi aku buat formula.
Mak Jah Kena Halau Balik Ikut Utara = Merah Jingga Kuning Hijau Biru Indigo Ungu.
Kahkah. Dah kenapa aku nak kena hafal warna pelangi?
Dari last week, asal google je mesti type rainbow. Asal pinned je mesti rainbow.
Ohh, in love!


Attention to Madada :) HAHA

My Current DIY :)

Yummehh!

B for BATRISYA!

Ohh, I love both, stripes & polka dots!

Must have! :) Source

Sehingga kini, mama Isya masih giler Skittles! Source


Okey, buat masa sekarang, baru buat Guest List dan DIY Tutu Skirt.
Yang lain-lain pending. Aku excited, tapi masa macam aku rasa tak cukup masa.
Rumah tak abis kemas, kerja tengah banyak - prepare exam questions, arrange time table, meeting.
Pheww! Tapi aku cuba jugak nak buat celebration @ housewarming :)
Update later. Daa~

 BisikChenta: Tengok bola + Pinterest + Exam Questions!! 

6 comments :

  1. bayangkan isya pakai rainbow tutu.comelllll!!!

    ReplyDelete
  2. kegigihan tahap maksima ok..
    aku juga berangan buat rainbow cake utk Syakir Z 1st bday.. air tangan ibu la konon.. takut harapan tinggal harapan jek.. huhuh

    ReplyDelete
  3. MIL aku baru buat rainbow cake last weekend. argh ni yang makin tak sabar nak balik.

    ReplyDelete
  4. canteknyee!!!tak sabar nak tengok tutu DIY isya :)

    ReplyDelete

Komen lah korang!