Thursday, September 6, 2012

# Fourteen!

Big girl!
14 bulan sudah.
Cepat sangat!
Tak puas main geletek² perut.
Tak puas main kejar² keliling umah.
Tak puas main lompat² atas tilam.
Tak puas buli bila nak bangun tido.
Tak puas nyanyi lagu twinkle-twinkle-little-star sambil buat gaya!
Haisssh. Jangan besar cepat sangat Isya. 

Tapi,
Tak sabar tunggu dia mulakan langkah pertama.
Setakat ni dah ok sikit² balancing.
Tak sabar tunggu dia pandai sebut banyak lagi perkataan.
Hari-hari ada perkataan baru dia sebut.
Semalam dia sebut sitok (bahasa sarawak) = "meh sini" 
Tak sabar nak tengok dia buat macam-macam lagi.

Selamat Ulangbulan ke-14 sayang!
Happy 14-months old.
Sayang Papa & Mama pada kamu tak pernah kurang.
Makin hari makin sayang, makin jatuh chenta.
Jadi anak yang cerdik okey!?


Dah tu je. HAHA.
Nak pegi jamuan raya hoi. Makan lagi. Kbai!

 BisikChenta: Entry raya, besday, deco umah, semua dalam draf. Ntah bila nak publish!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...