Friday, August 28, 2009

Lirik: Susah Senang Kita Bersama - RR & NW

...Seminggu sudah!...

Layan lagu lama dendangan Nassier Wahab & Ramlah Ram..
Mood jiwang!! ~ Jangan marah sume!
Kudedikasikan lagu ini untuk mereka2 yg dah berumahtangga, yg tengah bertunang, yg tengah couple..Of cos, spesel utk tunang-ku tersayang la.. =) Ecehh..Sudah Balqiz! Keje ko melambak lagi tue..Baik2..aku perg sekarang! Layan, Zasssss..~

++------------------------++

Susah Senang Kita Bersama
by Ramlah Ram & Nassier Wahab



(L)
Aku menyayangi dirimu disepanjang hayatku
Aku merindui dirimu setiap waktu berlalu
(P)
Aku menyintai dirimu sepenuh jiwa ragaku
Aku mengasihi dirimu lebih dari kata-kata
CHORUS (Duet)
Kau dan aku saling menyinta usah lah kita hancurkan
Kau dan aku saling mengharap moga tidak berpisah
(Repeat 2x)
(Duet)
Kita teruskan perjalanan
Menghadapi segalanya
Susah senang kita bersama
Sehingga ke hujung jalan
(P) Aku mendoakan semoga cinta kita berpanjangan
(L) Tapi aku bimbang jika hasrat dan impian tak kesampaian
(P) Aku kan bersabar menunggumu hingga ke akhir masa
(L) Akan ku pastikan akhirnya kau menjadi milik ku nanti
++------------------------++

BisikChenta: Jenuh aku type laju2 sambil dengar lagu! Lirik tak dijumpai kat Google =)

1 comment :

Komen lah korang!