Thursday, August 27, 2009

StudentsLife: Berbuka sambil nangis T_T

**Aku Rindu Sayang Kamu: BLACK**
Lagu Black kat atas tak de kene mengene ngan title okeh!

Cerita sedih yg aku maksudkan ialah...

Hari nie, Ramadhan ke-6, aku hanya berbuka dgan kurma, air Hot Choc & Roti High-5..Jangan ditanya mengapa..T_T

Ohh..lihatlah langit! Tiada bulan tiada bintang!
Yang ade hanya....
| | |
| | |
v v v

Rintik-rintik HUJAN yg turun membasahi Bumi..

Yaa..Itulah jawapannya..
Aku tak dapat kuar beli makan sebab hujan yg sangat lebat di Seksyen 17 Shah Alam sejak dr kul 5ptg hinggalah saat nak berbuka..dan hingga kini masih rintik okeh!

Paling sedih lagi, stok Maggi abes, stok bahan mentah nak masak pon takde..
Lately, busy n tak spat gi pasar..Aduhh!!

Jadi aku makan ape yg ade,nasib baik ade roti tue aku beli lebih 2 hari lepas sbb bawak gi kelas nak buat berbuka..Naseb lom expired! (kalo expired pon aku makan jer..)
Huhuhuhu...Kalau lah aku kat rumah...(kalau...)

Aku berbuka jam 8.30 malam..Itupon hujan masih rintik2 okey!
Keluar jugak sbb lapar kan..Takkan taknak makan langsung kan!

Baiklah..cukup di sini..Bagi aku cukup sedih la kesah tue..
Kalo korang rase tak sedih xpe..aku punye suke la nak tulis ape! ~
Ade aku kesah.. ;p

++++++++++++++++++++

BisikChenta: Lagi sedih bile Mama msg wish.."Buka ape hr nie kak? Mama masak ketam" Warrrrgghhh!!!

5 comments :

  1. hahaha.

    tak tahan dengan "BisikChenta: " yang last tu. miahaha.

    masak ketam! wah!
    ^^

    ReplyDelete
  2. sat..aku pikir.smlm kite makan ape ye ammar?hahaha

    ReplyDelete

Komen lah korang!