Monday, June 15, 2009

Friends: Wedding Fever!

"Selamat Pengantin Baru
Selamat Berbahgia
Selamat ke Anak Cucu
Selamat Sejahtera..."

* * --------- * * ----------* *

Habis sudah musim cuti persekolahan menandakan tamatlah juga musim kenduri-kendara n walimatul urus..
Sepanjang cuti ni aku dah pegi 7 majlis kenduri kahwen & 1 majlis tunang..Sebenarnye, ade la 3-4 jemputan yg tak dapat aku penuhi sbb jauh @ clash date dgn org lain..
Ape2pon, aku tetap mendoakan kebahagiaan mereka!

* * --------- * * ----------* *

So...kepada yg berkenaan tahniah & Selamat Pengantin Baru!

Aku abadikan kenangan bersama pasangan Raja Sehari di sini sbg tanda terima kasih atas jemputan mereka..
Harap2 masa aku kawen nanti dapatla mereka hadirkan diri.. InsyaAllah!! ;P

* * --------- * * ----------* *
~My sis officer: Pn Hanani & her Hubby, Kapt Faisal~
Theme: Pink & white
Dewan Majlis Perbandaran Kajang
~ very sweet & she looks very gorgeous on dat day! like princess!~
blogger-emoticon.blogspot.com
* * --------- * * ----------* *
~Senior officer also my chenta's skuad: Tn Firdaus & Kak Ayu~
Theme: Gold
Dewan Komuniti Bdr Tun Razak
~only we 2 couples from RoTU's collegue been there...(left) me, chentaHati, pengantin, bro Nazmi & Sis Farah~


* * --------- * * ----------* *
~Also my seniors n chentaHati's skuad: Tn Joe & Pn Mar~
Theme: Grey & Light purple
Seksyen BB8, Rawang
~Love the cupcakes & the foods..me, tambah 2x..heee ;p~
For more picts do visit Kak Farah's page

* * --------- * * ----------* *
~My skuad &my fren: Ridzuan (Bapat) & Asiah~
Theme: Gold & white ~ we both sgt menepati tema okey..(=
Dewan Majlis Perbandaran Seremban
~The pelamin...I likkeeee~
(tapi sayang..dtg lambat sket, so tak sempat jumpe kengkawan!)


* * --------- * * ----------* *
Happy Newly Weds all of them and also to Pengantin yg aku gi kenduri diorang tapi xsempat bergambar!

blogger-emoticon.blogspot.com
* * --------- * * ----------* *

ps: aku sudah mahu memulakan operasi membuat persiapan perkahwinan..
Tapi tak tau mane nak start dulu..huu...malu tapi mahu!! ahakksss...
blogger-emoticon.blogspot.com
* * --------- * * ----------* *

2 comments :

  1. wah...bnyk nye wedding ko attend...hahaha nti ko plak pasni..

    ReplyDelete
  2. [maziah]
    hehe..tul2..iAllah,nnti aku kawen odiorg ni gak la yg nak dtgmajlis aku.. =) ko pun skali..

    ReplyDelete

Komen lah korang!